ZANIM ZŁOŻĘ ZAMÓWIENIE:
Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem:
- Sklepu internetowego – www.szkolka-szotek.pl
- Poczty e-mail – [email protected]
- Telefonu – pod numerem 519-149-962
Więcej informacji znajdziesz w zakładce Jak złożyć zamówienie.
Koszt przesyłki kurierskiej wynosi:
- 21zł – dla zamówień z płatnością przelewem
- 24zł – dla zamówień z płatnością przy odbiorze
W przypadku zamówień za kwotę 450zł lub wyższą, wysyłka jest GRATIS!
Więcej informacji w zakładce Dostawa i płatność.
Od momentu odbioru paczki przez kuriera, rośliny będą dostarczane do Ciebie w ciągu 24 godzin.
Zamówienia są gotowe do wysyłki maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Więcej informacji w Regulaminie sklepu.
Możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność elektroniczna (przelew on-line),
- płatność za pomocą PayPal,
- płatność gotówką kurierowi przy odbiorze,
- płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
Możemy wystawić rachunek uproszczony. W tym celu w trakcie składania zamówienia prosimy o informację w polu Uwagi lub o kontakt na adres [email protected] lub przez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce Kontakt.
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w naszej szkółce pod adresem: 43-230 Goczałkowice Zdrój, ul. Brzozowa 6, woj. śląskie.
Godziny pracy szkółki znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Tak, na nasze rośliny udzielmy 30 dniowej gwarancji. Szczegóły znajdziesz w zakładce Gwarancja jakości i dostawy.
Konto użytkownika to prywatny panel Klienta, przechowywane są w nim informacje, które ułatwią Ci zakupy w naszym sklepie internetowym. Zakładając konto użytkownika możesz:
- śledzić historię i status Twoich zamówień,
- dodawać ulubione produkty do zakładki Mój ogród,
- zarządzać subskrypcją newslettera.
Szczegóły znajdziesz w §4 naszego Regulaminu.
Spodobał Ci się produkt ale nie chcesz go jeszcze kupować? Rozwiązaniem jest zakładka “Mój ogród”, jest to lista ulubionych produktów. „Mój ogród” jest przydatny, jeżeli wybrałeś produkt, ale:
- chcesz jeszcze przemyśleć jego zakup,
- nie rozpoczął się jeszcze sezon,
- nie ma go obecnie na stanie,
- chcesz dokonać zakupu później.
Wybrane rośliny są tam dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu znajdziesz tam wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z zakładki “Mój ogród”.
ZŁOŻYŁEM ZAMÓWIENIE I CO DALEJ?
Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Po otrzymaniu wiadomości zawierającej numer listu przewozowego, możesz na bieżąco śledzić status Twojej przesyłki na stronie InPost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie potwierdzenia go przez kliknięcie przycisku “Kupuję i płacę” w formularzu zamówienia, nie ma możliwości jego edycji.
W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres [email protected], przez formularz kontaktowy w zakładce Kontakt lub telefonicznie, dzwoniąc pod numer 519-149-962.
Gdyby zdarzyło się, że zarówno paczka jak i jej zawartość, dotrą uszkodzone, prosimy o niezwłoczny kontakt. W przypadku wszelkich niedopatrzeń zaistniałych z naszej winy lub uszkodzeń zaistniałych z winy firmy kurierskiej, doślemy do Ciebie rośliny na nasz koszt. Więcej informacji znajdziesz w §12 naszego Regulaminu.
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, możesz zwrócić zakupione w naszym sklepie rośliny bez podania przyczyny, w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki. Taki towar nie może jednak być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Zwrot taki, odbywa się na koszt kupującego. Więcej informacji znajdziesz w §11 naszego Regulaminu.
Jeżeli nie możesz zalogować się do Mojego konta zresetuj hasło, w tym celu musisz:
- Kliknąć przycisk „Zapomniałeś hasła”
- Wpisać swój adres e-mail i kliknąć „Resetuj hasło”
- Na Twój e-mail otrzymasz wiadomość z odnośnikiem służącym do resetu hasła. Kliknij w otrzymany odnośnik, podaj nowe hasło i kliknij “Zapisz”.
Przejdź do zakładki “Szczegóły konta” na stronie “Moje konto”. W rubryce “Zmiana hasła” wpisz aktualne hasło, po czym podaj dwukrotnie nowe hasło i kliknij Zapisz.