Kilka słów o Naszej Szkółce:

Szkółka Drzew i Krzewów Ozdobnych Szotek jest gospodarstwem rodzinnym o wieloletnim doświadczeniu w branży ogrodniczej. Szkółka została założona w 1989 roku. Początkowo produkowaliśmy tylko krzewy ozdobne iglaste takie jak tuja, jałowiec czy cyprysik.

Z biegiem lat oferta powiększała się o nowe i ciekawe rośliny ozdobne iglaste takie jak świerk, sosna czy jodła. Oraz o rośliny ozdobne liściaste takie jak buk, wiąz, klon czy dąb..

Obecnie w naszym sklepie internetowym oferujemy do sprzedaży wysyłkowej piękne byliny, trawy ozdobne, drzewa owocowe i rzadkie szczepione odmiany roślin iglastych czy liściastych. Specjalnością naszej szkółki są także rośliny formowane. Niebanalne formy bukszpanów, cisów czy tui z pewnością zadowolą gusta klientów, którzy chcą aby ich ogród stał się niecodziennym i wyjątkowym miejscem. Wszystkie rośliny uprawiane są w pojemnikach, dlatego też można je sadzić od wczesnej wiosny do później jesieni.

Od roku 2013 prowadzimy sprzedaż wysyłkową uprawianych przez nas roślin. Przez te lata zdobyliśmy ogromne doświadczenie w sprzedaży wysyłkowej roślin. Dokładając wszelkich starań aby rośliny bezpiecznie docierały do klientów.

Dlaczego warto nam zaufać?

♦ Doświadczenie

Nasza szkółka istnieje od 1989 roku. Od kilku lat oferujemy Państwu wysyłkową szpedaż roślin. Nasz asortyment można nabyć za pomocą naszego slepu internetowego lub serwisu Allegro. O jaskości naszych usług świadczą setki pozytywnych komentarzy zadowolonych klientów.

♦ Bezpieczeństwo

Zdając sobie sprawę ze specyfiki sprzedawanego towaru, dokładamy wszelkich starań aby zakupione przez Państwa rośliny dotarły do celu nieuszkodzone. Aby to zapewnić, pakujemy rośliny w solidne kartony, w sposób uniemożliwiający przemieszczanie i uszkodzenie.

♦ Wysoka jakość

Rośliny uprawiane są w pojemnikach, dzięki czemu otrzymacie Państwo rośliny z bardzo dobrze rozwiniętym systemem korzeniowym. Wysyłamy rośliny dobrze rozkrzewione, z mocno rozwinięta bryłą korzeniową.

♦ Konkurencyjne ceny

Wszystkie rośliny oferowane w naszym sklepie są uprawiane w naszej szkółce, przez co możemy zagwarantować Państwu możliwie najniższe ceny.

Masz pytania?

Kontakt:

Numer telefonu.:519-149-962
Adres e-mail:[email protected]

Godziny pracy:

poniedziałek – piątek:9.00 – 17.00
sobota:9.00 – 14.00
niedziela:nieczynne

Gdzie jesteśmy?

Napisz do Nas:

    Zapoznałem/am się i akceptuję Politykę prywatności oraz Politykę plików cookies.

    Jak złożyć zamówienie?

    Zamówienia mogą być składane w formie telefonicznej, internetowej lub przez e-mail.

    Składanie zamówień telefonicznych

    1. Zamówienia telefoniczne przyjmowane są w dni robocze w godzinach od 9.00 do 17.00.
    2. Zamówienia przyjmowane są pod numerem telefonu: 519-149-962.
    3. Składając zamówienie należy podać następujące dane:
      • nazwę oraz ilość zamawianych roślin (dla ułatwienia można podać numer SKU),
      • wariant w jakim występuje dana roślina (pojemnik w jakim jest sprzedawana: P9, C2, itp.),
      • adres dostawy roślin wraz z numerem telefonu odbiorcy.

    Składanie zamówień przez e-mail

    1. Zamówienia składane przez e-mail przyjmowane są 24 godziny na dobę, realizowane są w dni robocze w godzinach od 9.00 do 17.00.
    2. Zamówienia przyjmowane są pod adresem [email protected] lub za pomocą formularza kontaktowego w zakładce „Kontakt”.
    3. Składając zamówienie należy podać następujące dane:
      • nazwę oraz ilość zamawianych roślin (dla ułatwienia można podać numer SKU),
      • wariant w jakim występuje dana roślina (pojemnik w jakim jest sprzedawana: P9, C2, itp.),
      • adres dostawy roślin wraz z numerem telefonu odbiorcy.

    Składanie zamówień internetowych

    Najwygodniejszą formą złożenia zamówienia jest skorzystanie ze sklepu internetowego. Zamówienia przyjmowane są 24 godziny na dobę. Korzystając z opcji „Koszyka” możemy w bardzo przejrzysty sposób zarządzać naszym zamówieniem. Aby złożyć zamówienie używając tej opcji, nie trzeba zakładać konta. Poniżej przedstawiamy krok po kroku sposób składania zamówienia przez sklep internetowy:

    1. Wybieramy interesującą nas roślinę, a następnie klikamy przycisk „Dodaj do koszyka”. Przycisk ten znajdziemy na miniaturce rośliny lub na stronie produktu. Korzystając z przycisku znajdującego się na stronie produktu, możemy wybrać interesującą nas ilość zamawianych roślin.

    internetowy sklep ogrodniczy
    internetowy sklep ogrodniczy

    2. Po dodaniu roślin do „Koszyka”, mamy możliwość kontynuowania zakupów lub możemy zobaczyć zawartość naszego „Koszyka”. Aby wybrać więcej roślin do naszego zamówienia, naciskamy przycisk „Kontynuuj zakupy”, a jeśli chcemy zfinalizować zamówienie, naciskamy przycisk „Zobacz koszyk”.

    internetowy sklep ogrodniczy

    3. Następnie zostaniemy przeniesieni do ekranu „Koszyka”. Możemy tutaj zmienić ilość zamawianych roślin, wybrać sposób dostawy oraz wpisać kod rabatowy (jeśli takim dysponujemy) – rabat zostanie automatycznie odliczony od naszego zamówienia. Po dokonaniu odpowiednich zmian, naciskamy przycisk „Przejdź do kasy”.

    internetowy sklep ogrodniczy

    4. W następnym kroku system przeniesie nas do formularza zamówienia. W polu pod nazwą „Szczegóły płatności” podajemy dane, na które zostanie wystawiony rachunek. Jeśli chcemy aby rośliny zostały wysłane na inny adres niż dane do rachunku, zaznaczamy pole „Wysłać na inny adres?” i podajemy odpowiednie dane. Pola te są wypełnione automatycznie dla klientów, którzy założyli konto w naszym sklepie internetowym. Poniżej możemy zawrzeć stosowne uwagi do zamówienia. W polu „Twoje zamówienie” jest widoczne podsumowanie zamówienia, możemy tutaj wybrać sposób dostawy oraz formę płatności. Następnie zaznaczamy, że zapoznaliśmy się z regulaminem sklepu. Dodatkowo możemy zapisać się do otrzymywania wiadomości o promocjach i nowościach w sklepie. Po wykonaniu wszystkich kroków klikamy przycisk „Kupuję i płacę”.

    internetowy sklep ogrodniczy

    Jeśli jako formę płatności wybrałeś przelew elektroniczny, za pomocą serwisu Tpay, zostaniesz przekierowany na stronę operatora płatności, gdzie będziesz mógł dokonać płatności ze swojego internetowego konta bankowego.

    Jeśli jako formę płatności wybrałeś przelew elektroniczny, za pomocą serwisu PayPal, zostaniesz przekierowany na stronę serwisu PayPal, gdzie będziesz mógł dokonać płatności ze swojego konta.

    Po poprawnym złożeniu zamówienia, zostanie do Ciebie wysłana wiadomość e-mail z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji, a także zostanie nadany numer zamówienia. W swoim panelu klienta, w zakładce „Zamówienia” możesz zobaczyć status swojego zamówienia.

    Sposoby dostawy

    W naszym sklepie umożliwiamy Państwu jeden z trzech sposobów dostawy:

    • przesyłka kurierska (21 zł)
    • przesyłka kurierska za pobraniem (24 zł)
    • odbiór osobisty (0 zł)

    Wysyłka roślin jest realizowana na terenie całego kraju. Wysyłkę przesyłek kurierskich realizuje firma InPost, co gwarantuje dostawę do 24 godzin od momentu nadania paczki. Na życzenie klienta rośliny mogą zostać wysłane inną firmą kurierską (DHL, DPD, UPS, FEDex etc.).
    Koszt wysyłki to 21zł (w przypadku płatności przelewem lub płatności elektronicznej) oraz 24zł (w przypadku płatności przy odbiorze) – niezależnie od ilości zakupionych roślin.

    Status przesyłki kurierskiej może być śledzony na bierząco na stronie firmy InPost. Wystarczy po kliknięciu w poniższy link wpisać numer listu przewozowego widoczny w szczegółach zamówienia po zmianie statusu zamówienia na wysłane: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

    Rośliny wysyłamy od poniedziałku do czwartku – nie realizujemy wysyłek w piątki ponieważ wiązałoby się to z wydłużeniem czasu doręczenia z jednego do trzech dni kalendarzowych.

    Odbiór osobisty jest możliwy pod adresem szkółki, prosimy o stosowną informację najmniej dzień przed odbiorem zakupionych roślin.

    Darmowa dostawa

    Zrób zakupy za minimum 450 zł a my w całości pokryjemy koszty wysyłki!

    Formy płatności

    Dla Państwa wygody staramy się umożliwiać jak najszerszy wachlarz sposobów płatności. W chwili obecnej akceptujemy płatności za pomocą tradycyjnych przelewów bankowych, płatności elektronicznych „Krajowy Integrator Płatności S.A.” (Tpay) i „PayPal”, kartą płatniczą oraz gotówką przy odbiorze roślin.

    Przelew bankowy

    Płatności tradycyjnym przelewem bankowym powinny być dokonywane na numer konta:

    Inteligo 79 1020 5558 0000 8002 3239 6626

    Płatności elektroniczne oraz płatności kartą płatniczą

    Płatności elektroniczne obsługiwane są za pośrednictwem systemów płatności „Krajowy Integrator Płatności S.A.” (Tpay) oraz PayPal. Po wybraniu odpowiedniego operatora płatności elektronicznych w trakcie realizacji zamówienia, zostaniemy przekierowani na jego stronę internetową. Zarówno operator „Krajowy Integrator Płatności S.A.” (Tpay) jak i „PayPal” umożliwiają dokonywanie płatności za pomocą kart płatniczych.

    Płatności gotówką

    Za zakupione rośliny można zapłacić gotówką, bądź to odbierając zamówienie osobiście lub płacąc kurierowi w momencie odbioru przesyłki za pobraniem.

    Gwarancja jakości i dostawy

    Jakość naszych usług jest dla nas priorytetem. W związku z tym dokładamy wszelkich starań, aby zarówno same rośliny oraz ich dostawa były na najwyższym poziomie.

    Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z gwarancji jakiej udzielamy na nasze rośliny.

    Gwarancja jakości produktów

    Wszystkie rośliny sprzedawane w naszym sklepie internetowym są produkowane w naszej szkółce, dzięki czemu możemy kontrolować ich jakość od sadzonki, przez trwanie całego procesu produkcji aż do ich wysyłki do klienta. Jesteśmy pod stałym nadzorem fitosanitarnym Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa, szkółka jest zarejestrowana pod numerem 24/10/6341.

    W doborze roślin do sprzedaży kierujemy się „Zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego”, dostępnymi na stronie internetowej Związku Szkółkarzy Polskich. Zalecenia te są obecnie jedynymi w kraju aktualnymi i szeroko rozpowszechnionymi normami, regulującymi kwestie jakości roślin.

    Na nasze rośliny udzialmy 30 dniowej gwarancji. Szczegóły znajdziesz w zakładce „Zwroty i reklamacje”.

    Gwarancja bezpiecznej dostawy

    Przygotowując rośliny do wysyłki, wszytskie doniczki zabezpieczane są taśmą klejącą, chroniąc roślinę przed wypadnięciem z doniczki a ziemię przed wysypaniem. Następnie wszystkie doniczki są mocowane w kartonach w taki sposób, aby uniemożliwić im bezwładne przemieszczanie się w kartonie. Nawet jeśli karton zostanie odwrócony do góry dnem, roślina nie przemieści się w kartonie.

    Gdyby jednak zdażyło się, że zarówno paczka jak i jej zawartość, dotrą do Państwa uszkodzone, prosimy o niezwłoczny kontakt. W przypadku wszelkich niedopatrzeń zaistniałych z naszej winy lub uszkodzeń zaistniałych z winy firmy kurierskiej, doślemy do Państwa rośliny na nasz koszt.

    Zwroty i reklamacje

    Choć z naszej strony dokładamy wszelkich starań, aby rośliny dotarły do Państwa w jak najkrótszym czasie i jak najlepiej zabezpieczone, to czasem jednak moze dojść do uszkodzenia w transporcie lub zwykłej pomyłki. Może się też zdarzyć, że rośliny będą przetrzymane przez kuriera i dotrą w kondycji uniemożliwiającej ich przyjęcie się.

    W każdym z tych przypadków dajemy gwarancję bezpłatnej wymiany w terminie do 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

    30 dni na zwrot

    Podstawą do rozpatrzenia reklamacji będą zdjęcia uszkodzonych roślin. Prosimy o uwzględnienie szczegółów na zdjęciach. Zdjęcia jak i opis zaistniałego zdarzenia prosimy wysłać na adres [email protected] – w tytule wiadomości prosimy o uwzględnienie słowa „Reklamacja”. Nie musisz wypełniać formularza reklamacyjnego, wystarczą zdjęcia i opis zdarzenia.

    2 dni na rozpatrzenie wniosku

    W ciągu maksymalnie 2 dni od otrzymania zgłoszenia rozpatrzymy twoją reklamację. W przypadku pomyślnego rozpatrzenia reklamacji proponujemy jedno z trzech rozwiązań:

    • wysyłkę innego egzemplarza tej samej rośliny,
    • zwrot pieniędzy – w przypadku braku roślin na stanie lub,
    • wysyłkę innych roślin dostępnych w ofercie o równowartości kwoty reklamowanej rośliny.

    Koszt ponownej wysyłki roślin pokrywamy w  całości.

    Gwarancja dotyczy klientów którzy:

    • Odebrali przesyłkę w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia nadania przesyłki. Przesyłki docierają do klientów w ciągu 24 godzin. W dniu wysyłki każdy klient jest informowany o nadaniu paczki, wraz z informacją wysyłany jest numer listu przewozowego.
    • Dostarczyli zdjęcia reklamowanych roślin.
    • Złożyli wniosek reklamacyjny w ciągu 30 dniu od dnia odebrania paczki.

    Prosimy pamiętać o tym, że:

    • Towarem sprzedawanym w naszym sklepie są rośliny żywe, więc po otrzymaniu paczki należy im się odpowiednie traktowanie.
    • Prosimy zapoznać się z wymaganiami odnoście pielęgnacji roślin – szczegółowe informacje odnośnie wymagań znajdziecie Państwo w opisie każdej z roślin.
    • Rośliny sezonowe, jednoroczne, niektóre byliny czy trawy, są wysyłane wczesną wiosną bez części nadziemnej lub we wczesnym stadium rozwoju. Toteż będą się różnić od przykładowych roślin widniejących na zdjęciach w opisie.
    • Nie jesteśmy odpowiedzialni za niekorzystne warunki pogodowe takie jak mróz, grad, deszcz czy susza.
    • Szczegółowe informacje na temat „Zwrotów i reklamacji” znajdziecie Państwo w naszym Regulaminie.